6 kobiet, 6 innych definicji piękna. Piękna, które drzemie w każdej z kobiet. Dlatego marka Dove po raz kolejny zachęca Polki do poszukiwania swojego piękna inicjując kolejną odsłonę kampanii „Moje piękno, moja historia”. Kampanii, która kolejny rok podejmuje tematykę dotyczącą kreowania i promowania wyidealizowanego wizerunku kobiecego piękna. Kampanii, której celem jest uwolnić kobiety od presjii bycia idealną, ponieważ wszystkie kobiety są piękne!
Od ponad 60 lat Dove mówi głośno NIE wyidealizowanemu i nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety, jaki prezentowany jest na co dzień w mediach. Piękna bez skazy, piękna w którym rozmiar, waga czy wzrost mają definiować poczucie własnej wartości.
Dlatego marka Dove inicjuje kampanie, które zwracają uwagę społeczności międzynarodowej na sposób w jaki kobiety dokonują samooceny oraz definiują swoje piękno w odniesieniu do kanonów urody lansowanych w mediach i popkulturze. Od 2004 roku, kiedy to światło dzienne ujrzała pierwsza kampania na rzecz prawdziwego piękna rozgorzała prawdziwa dyskusja. Dove było bowiem pierwszą marką, która zamiast modelek zdecydowała się pokazać w komunikacji prawdziwe kobiety, które zachwycały zarówno pełnymi kształtami, jak i drobną figurą. Były niskie i wysokie – jednym słowem – prawdziwe. Kolejne odsłony kampanii i filmy takie jak „Dove Evolution”, „Dove Real Sketches”, „Dove Camera Shy” czy „Dove - How old are you” za każdym razem podnosiły istotne dla kobiet kwestie związane z postrzeganiem własnego piękna, bez względu na typ urody czy wiek. Bez kompromisów rozprawiały się też z lansowanym w mediach kanonem piękna, który jest nieosiągalny dla większości kobiet.
Moje piękno, moja historia
Od 4 lat marka Dove podejmuje temat kobiecego piękna Polek realizując lokalne odsłony kampanii i poruszając problemy, które je dotykają. To ważne, ponieważ aż 8 na 10 Polek chcę wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna, ale zaledwie 2 na 10 z nich uważa się za piękne*. Reszta? Co smutne, ale prawdziwe - nie docenia siebie i swojej urody, nie potrafi dostrzec swojego prawdziwego piękna.
Dlatego tak istotną rolę odgrywa kampania Dove „Moje piękno, moja historia”. W spocie promującym kampanię występują kobiety z różnych rejonów Polski, w różnym wieku i o różnych typach urody oraz osobowości. Każda z nich opowiada historię swojego prawdziwego piękna. Piękna, które zdefiniowały same na swój sposób, dzięki czemu stało się ono źródłem ich pewności siebie, a nie powodem negatywnych emocji. Historia każdej z nich może być inspiracją dla innych kobiet. Wystarczy uwierzyć w siebie. To pierwszy krok na drodze do odnalezienia prawdziwego piękna i cieszenia się życiem. Czas na Ciebie!
Przyłącz się i zainspiruj innych!
Polki inspirują! „Dove Moje piękno, moja historia” to kampania stworzona przez kobiety dla kobiet. Zachęcamy Cię do przyłączenia się do akcji i podzielenia się z innymi swoją historią na blogu i instagramie #DoveMojePięknoMojaHistoria. Wspólnie pokażmy, że prawdziwe piękno jest siłą każdej kobiety – wystaczy je odkryć.
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...