TIFFANY & CO. ROSE GOLD EAU DE PARFUM

Tiffany & Co. prezentuje Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum – najnowszy produkt w swojej kolekcji zapachów. Nowy zapach odzwierciedla optymistycznego ducha Domu urzekającą olfaktoryczną kompozycją, która jest wibrująca i promienna.  Inspiruje nas wszystkich do oglądania świata przez pryzmat różowego złota (Rose Gold). Najnowszy produkt w portfolio zapachów jubilera oddaje hołd legendarnym szlifom diamentów i szlachetnym kruszcom marki Tiffany.

Twórcą promiennej, musującej kompozycji Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum jest  mistrz perfumiarstwa Jerome Epinette z firmy Robertet. Ta innowacyjna kreacja otwiera się owocowym aromatem czarnej porzeczki, połączonej z różowym pieprzem i liczi, które tworzą radosną nutę głowy. W sercu zapachu wyłania się akord niebieskiej roży – niezwykłej hybrydy róży japońskiej, która nawiązuje do charakterystycznej barwy marki Tiffany i obdarza zapach delikatną kwiatową wonią. Na zakończenie w ciepłych nutach głębi wybrzmiewa kompozycja nasion ambrette, intensywnego piżma i irysa.

Zapach, umieszczony w lśniącym szklanym flakonie, rozświetla szkło różanym odcieniem migoczącej esencji, która przypomina biżuterię marki Tiffany wykonaną z różowego złota i czerpie inspirację z jej legendarnych szlifów diamentów. Misterne fasetki u podstawy i na ramionach naczynia ukazują niezwykły kunszt rzemieślników marki, którzy pracują skrupulatnie, aby wydobyć z każdego kamienia piękno, energię i światło. Na flakonie wyrzeźbiono główne nuty zapachu, a dla efektownego kontrastu na eleganckim metalowym kołnierzu z akcentami Tiffany Blue® umieszczono logo Tiffany & Co. Również klasyczne opakowanie Tiffany Blue® zaprojektowano na nowo w metalicznym odcieniu różowego złota.

Aby uchwycić magnetyzującą energię eleganckiego różowego złota, marka Tiffany zaangażowała legendarnego fotografa Stevena Meisela, któremu powierzyła stworzenie kampanii reklamowej. Modelki Fei Fei Sun, Kristina Grikaite i Anok Yai uosabiają w jego obiektywie wibrującą, współczesną aurę zapachu. Słynna wizażystka Pat McGrath i stylista Guido Palau wzbogacili każde ujęcie zaskakującym podejściem i stylem. Do realizacji podkładu muzycznego w spocie reklamowym luksusowy dom mody wybrał artystkę Ninę Nesbitt, która nagrała utwór All You Need Is Love w całkiem nowej interpretacji.

#TiffanyFragranceGama i ceny:

  • Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum 30ml Cena: 339zł
  • Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum 50ml Cena: 435zł
  • Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum 75ml Cena: 609zł
Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Kwasy w pielęgnacji zimowej - które wybrać i jak ...

Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...

Pogotowie kosmetyczne - regeneracja skóry zimą

Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...

Wyjątkowe zestawy prezentowe na każdą kieszeń - podaruj ...

Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...

  POPULARNE  
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja
10 najdroższych perfum świata