Tiffany & Co. prezentuje Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum – najnowszy produkt w swojej kolekcji zapachów. Nowy zapach odzwierciedla optymistycznego ducha Domu urzekającą olfaktoryczną kompozycją, która jest wibrująca i promienna. Inspiruje nas wszystkich do oglądania świata przez pryzmat różowego złota (Rose Gold). Najnowszy produkt w portfolio zapachów jubilera oddaje hołd legendarnym szlifom diamentów i szlachetnym kruszcom marki Tiffany.
Twórcą promiennej, musującej kompozycji Tiffany & Co. Rose Gold Eau de Parfum jest mistrz perfumiarstwa Jerome Epinette z firmy Robertet. Ta innowacyjna kreacja otwiera się owocowym aromatem czarnej porzeczki, połączonej z różowym pieprzem i liczi, które tworzą radosną nutę głowy. W sercu zapachu wyłania się akord niebieskiej roży – niezwykłej hybrydy róży japońskiej, która nawiązuje do charakterystycznej barwy marki Tiffany i obdarza zapach delikatną kwiatową wonią. Na zakończenie w ciepłych nutach głębi wybrzmiewa kompozycja nasion ambrette, intensywnego piżma i irysa.
Zapach, umieszczony w lśniącym szklanym flakonie, rozświetla szkło różanym odcieniem migoczącej esencji, która przypomina biżuterię marki Tiffany wykonaną z różowego złota i czerpie inspirację z jej legendarnych szlifów diamentów. Misterne fasetki u podstawy i na ramionach naczynia ukazują niezwykły kunszt rzemieślników marki, którzy pracują skrupulatnie, aby wydobyć z każdego kamienia piękno, energię i światło. Na flakonie wyrzeźbiono główne nuty zapachu, a dla efektownego kontrastu na eleganckim metalowym kołnierzu z akcentami Tiffany Blue® umieszczono logo Tiffany & Co. Również klasyczne opakowanie Tiffany Blue® zaprojektowano na nowo w metalicznym odcieniu różowego złota.
Aby uchwycić magnetyzującą energię eleganckiego różowego złota, marka Tiffany zaangażowała legendarnego fotografa Stevena Meisela, któremu powierzyła stworzenie kampanii reklamowej. Modelki Fei Fei Sun, Kristina Grikaite i Anok Yai uosabiają w jego obiektywie wibrującą, współczesną aurę zapachu. Słynna wizażystka Pat McGrath i stylista Guido Palau wzbogacili każde ujęcie zaskakującym podejściem i stylem. Do realizacji podkładu muzycznego w spocie reklamowym luksusowy dom mody wybrał artystkę Ninę Nesbitt, która nagrała utwór All You Need Is Love w całkiem nowej interpretacji.
#TiffanyFragranceGama i ceny:
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...