Rusza nowa edycja Sephora Accelerate - programu wspierającego kosmetyczne start-upy

Jeśli szukasz partnera, by rozwinąć swój biznes kosmetyczny, Sephora pomoże Ci w realizacji marzeń! Do końca października trwa rekrutacja do programu Sephora Accelerate, którego celem jest wsparcie kobiecych start-upów z branży beauty. Poznaj szczegóły i weź udział w projekcie!

Sephora Accelerate to wyjątkowy, międzynarodowy program, dedykowany budowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet, założycielek firm kosmetycznych. Dzięki niemu uczestniczki z Europy, Stanów Zjednoczonych, Ameryki Południowej i Azji zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności, poznają zaawansowane narzędzia i korzystają z mentoringu ekspertów, aby wynieść swój start-up kosmetyczny na wyższy poziom. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 października 2019 r. pod adresem www.sephorastands.com/accelerate/

Na czym polega wsparcie Sephora Accelerate?
Program obejmuje cztery kluczowe elementy:

  • Tygodniowy obóz, planowany na maj 2020,  to wprowadzenie, podczas którego uczestniczki intensywnie pracują nad swoim start-upem uzyskując pomoc w stworzeniu pozycjonowania marki, modelu biznesowego, opracowaniu planów rozwoju i strategii finansowania, oraz pozyskują doradztwo ekspertów w branży, w zakresie analiz rynku i konkurencji.

  • W kolejnym kroku programu start-upy korzystają z rocznych,  indywidualnych sesji mentoringowych z doświadczonymi leaderami w branży kosmetycznej oraz menedżerami Sephora z Europy i USA.

  • Następnym etapem programu jest wsparcie finansowe – każdy projekt otrzyma grant pieniężny i będzie mógł  ubiegać się o dodatkowe finansowanie.

  • Kulminacją programu jest odbywający się w San Francisco Demo Day, który stanowi unikalną okazję do zaprezentowania swojego projektu ekspertom z branży, a także potencjalnym inwestorom i najważniejszym menedżerom sieci Sephora.

Obok grupy start-upów, które zapraszane są do międzynarodowej części projektu, organizowana jest dodatkowa, równoległa grupa europejska, która również otrzymuje roczne wsparcie mentorów Sephora. W edycji 2018/19 w tej grupie znalazły się uczestniczki z Polski – Anna Tobor oraz Agnieszka Małachowska – założycielki marki TOBO + MALA.

Udział w projekcie pomógł nam zweryfikować nasze założenia biznesowe i strategię budowania marki. Kiedy w grudniu ubiegłego roku prezentowałam naszą firmę przed komisją w Paryżu, miałam ze sobą niemal zamkniętą identyfikację graficzną oraz finalne prototypy produktów. Współpraca z mentorem Sephora zweryfikowała wiele założeń i sprawiła, że zmieniłyśmy w zasadzie wszystko. Program kończymy ze świadomością, że udało nam się unikać paru poważnych błędów. Świetnie wspominam też spotkania z uczestniczkami z innych krajów – mogłyśmy wymienić doświadczenia, poradzić się, bo często mierzymy się z podobnymi problemami, albo po prostu pogadać, bo dziewczyny robią na prawdę bardzo interesujące rzeczy - wspomina Anna Tobor, współzałożycielka marki TOBO+MALA.

Jak aplikować?
Sephora zaprasza założycielki lub współzałożycielki start-upów, które ukończyły 18 rok życia. Firma musi być w początkowej fazie rozwoju, ale już na etapie dalszym niż tylko pomysł – posiadać gotowe próbki laboratoryjne produktów lub ich prototypy, i nie być jeszcze na etapie dystrybucji. Sephora chce pomóc start-upom, które mogą najwięcej skorzystać z jej wsparcia – tym ze świetnym pomysłem, ale jeszcze nie generującym dochodów.

Start-up może dotyczyć specyficznie produktu kosmetycznego, usługi, technologii ściśle wspierającej branżę kosmetyczną, oraz innych projektów istotnych dla tej branży. Promowane są projekty mieszczące się w koncepcie zrównoważonego rozwoju, przyjazne ekologicznie.

Zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety, pasjonatki branży kosmetycznej, kreatorki innowacyjnych projektów, produktów lub rozwiązań dla branży beauty, do udziału w trzeciej edycji Sephora Accelerate z udziałem europejskich start-upów. Ze wsparcia programu skorzystało już na świecie ponad 40 kobiecych firm. Każda z nich, wystartowała i wprowadziła swoje produkty lub usługi na rynek - mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Trzecia europejska edycja programu Sephora Accelerate rusza od 1 października.

Zapoznaj się ze szczegółami programu i aplikuj na www.sephorastands.com/accelerate/ do 31 października 2019 r.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Niezbędnik narciarza

Wybierasz się na narty? To świetnie – spędzisz aktywnie kilka dni, zrelaksujesz się, naładujesz baterie. Do takiego wyjazdu musisz się dobrze przygotować. ...

Gotowa na sylwestra

Za chwilę powitamy nowy, 2020 rok! Jeszcze czas, choć coraz go mniej. Spokojnie, zdążysz! Dzięki kilku prostym zabiegom pielęgnacyjnym w sylwestrową noc poczujesz ...

Czarny bez i cynk - bezcenne dla zdrowia twojej rodziny

Czarny bez to jedna z najstarszych roślin leczniczych. Od wieków kwiaty i owoce czarnego bzu wykorzystuje się przy przeziębieniach, gorączce, zapaleniu krtani i ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja