Flagowa perfumeria Sephora w Polsce, zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia w sobotę 5 września powita klientów w nowej odsłonie. Na odwiedzających czeka wiele nowości i niespodzianek dostępnych wyłącznie w tej perfumerii m.in. strefa barberska, strefa chilloutu, strefy partnerskich marek m.in. Origins, Fresh, a także nowe kolekcje zapachów premium oraz najgorętsza nowość sezonu – ceniona przez gwiazdy i klientów na całym świecie marka makijażowa TARTE. Z okazji ponownego otwarcia Sephora przygotowała dla swoich klientów również wyjątkowe oferty specjalne oraz liczne prezenty do zakupów, aż do 12 września!
Na blisko 600 m2 powiększonej perfumerii Sephora Westfield Arkadia w nowej odsłonie, na wszystkich fanów piękna czeka moc atrakcji, dedykowane strefy tematyczne i asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek.
Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidulanym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym, BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów, czy Strefa relaksu - Chillout Zone - miejsce, w który można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę - to tylko niektóre z nowości czekających na odwiedzających!
We flagowej perfumerii pojawi się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect.
Na odwiedzających czekać będzie również usytuowana tuż przed wejściem do Sephora, tropikalna wyspa marki makijażowej TARTE, która właśnie debiutuje w Polsce. Wraz z ekspertami piękna można będzie w niej odkryć i bezpiecznie przetestować kultowe produkty marki i zrobić sobie zabawne selfie.
To tylko niektóre z czekających atrakcji. Oprócz stref i wspaniałego asortymentu, Sephora przygotowała od 5 aż do 12 września moc ofert specjalnych i prezentów do zakupów. Na pierwszych 100 klientów czeka wyjątkowy prezent do zakupów: praktyczna torba Sephora z 3 miniaturami kosmetyków światowych marek, a na kolejnych 400 - prezent niespodzianka!
Dla odwiedzających Sephora przygotowała też specjalne strefy Make up Hub oraz Skincre Hub, a w nich bezpłatne, 20-minutowe konsultacje z ekspertami marek: Dior, Eisenberg, Estee Lauder, Fenty Beauty by Rihanna, Helena Rubinstein, OLEHENRIKSEN oraz YSL.
Pamiętaj, aby wybierając się na zakupy do perfumerii zabrać ze sobą maseczkę i przy wejściu zdezynfekować dłonie.
Przyjdź i odkryj na nowo perfumerię Sephora Westfield Arkadia!
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...