W najnowszej kampanii reklamowej Chanel dziewiętnastoletnia Brytyjka Lottie Moss opowiada o nowym uczuciu: miłości do nowej kolekcji oprawek domu mody Chanel.
Na zdjęciu młoda piękność przymierzyła pięć modeli okularów, wśród których były między innymi „akademickie” okulary z oszukanymi szkłami, klasyczne kocie oczy i kwadratowe lustrzanki-maski, gdzie logotyp Chanel został zatopiony w kolorowych soczewkach. A owo subtelne wyznanie na zdjęciach uwiecznił sam mistrz Karl Lagerfeld.
Źródło zdjęć:http://www.tatler.ru
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...