Oczy na pierwszym planie: Lottie Moss w sesji zdjęciowej dla Chanel

W najnowszej kampanii reklamowej Chanel dziewiętnastoletnia Brytyjka Lottie Moss opowiada o nowym uczuciu: miłości do nowej kolekcji oprawek domu mody Chanel.

Na zdjęciu młoda piękność przymierzyła pięć modeli okularów, wśród których były między innymi „akademickie” okulary z oszukanymi szkłami, klasyczne kocie oczy i kwadratowe lustrzanki-maski, gdzie logotyp Chanel został zatopiony w kolorowych soczewkach. A owo subtelne wyznanie na zdjęciach uwiecznił sam mistrz Karl Lagerfeld.

Źródło zdjęć:http://www.tatler.ru

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Kwasy w pielęgnacji zimowej - które wybrać i jak ...

Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...

Pogotowie kosmetyczne - regeneracja skóry zimą

Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...

Wyjątkowe zestawy prezentowe na każdą kieszeń - podaruj ...

Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...

  POPULARNE  
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja
10 najdroższych perfum świata