Historia sukcesu pisanego szminką... SEPHORA

Od 26 lutego w wybranych perfumeriach Sephora pojawi się limitowana szminka z kolekcji Sephora Lipstories. Cały dochód z jej sprzedaży wesprze działania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a konkretnie rozwój przedsiębiorczości kobiet oraz polskich startupów.

W połowie stycznia we wszystkich perfumeriach Sephora pojawiła się kolekcja 30 nowych pomadek, kremowych, matowych i metalicznych, w opakowaniach w duchu eko, inspirowanych #InstagramStories. Każda szminka opowiada odrębną historię na przykład podróży, miłości czy piękna przyrody. Jedna z nich, która trafi do wybranych perfumerii od lutego, to szminka dedykowana kobietom sukcesu. Matowa czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.

- Kiedy w grudniu spotkałam się z Sephora, która przyszła do nas z pomysłem wspólnej akcji, miałam poczucie, że zjawił się św. Mikołaj i dał mi wspaniały prezent na długo przed świętami – mówi Olga Kozierowska, założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. – Pamiętam ten czas, gdy biuro Sukcesu Pisanego Szminką mieściło się jeszcze w salonie, w moim domu, a ja marzyłam wówczas nieśmiało, że ktoś, kiedyś stworzy szminkę specjalnie dla nas. I teraz to marzenie się spełniło. Dzięki tej szmince będziemy mogły wesprzeć jeszcze więcej kobiet, co jest i moją życiową misją, i misją naszej Fundacji. Jestem ogromnie szczęśliwa i wzruszona. Bardzo dziękuję Sephora za zaufanie i docenienie naszych działań.

Na platformie www.sukcestoja.pl Fundacja przygotowała dedykowany klientkom Sephora kurs, z którego od 20 lutego 2018 mogą bezpłatnie skorzystać.

Cały dochód ze sprzedaży limitowanej edycji szminki Sephora przekaże na wsparcie działań Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i Sukces TO JA – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej.

- Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up’ów kosmetycznych – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. – Cieszę się, że dzięki współpracy z Fundacją pomożemy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy naszą współpracę.


Limitowana szminka Sephora Lipstories A Little Magic nr 22, dostępna będzie w wybranych perfumeriach Sephora oraz w perfumerii on-line na sephora.pl od 26 lutego do wyczerpania zapasów.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Kwasy w pielęgnacji zimowej - które wybrać i jak ...

Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...

Pogotowie kosmetyczne - regeneracja skóry zimą

Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...

Wyjątkowe zestawy prezentowe na każdą kieszeń - podaruj ...

Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...

  POPULARNE  
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja
10 najdroższych perfum świata