Pragnąc celebrować tegoroczny sezon gwiazdkowy, Carolina Herrera wprowadza na rynek światowe szlagiery zapachowe Good Girl i Bad Boy w skoordynowanych wizualnie, pozłacanych flakonach edycji kolekcjonerskiej Gold Fantasy. Do supermodelki i aktywistki Karlie Kloss, która doskonale uosabia zapach Good Girl od czasu jego premiery w 2016 roku, dołącza w Gold Fantasy jej odpowiednik Bad Boy – Josh Upshaw, który został członkiem Domu Herrera w tym roku.
W tym limitowanym wydaniu emblematyczny flakon Good Girl w kształcie buta na wysokim obcasie oraz flakon Bad Boy w formie błyskawicy zostały w całości pokryte powłoką idealnie wypolerowanego złota. Szpilka, odwieczny symbol silnej pozycji kobiet, ma dodatkowy akcent luksusu: jej błyszczący nosek zdobią drobinki brokatu. Good Girl i Bad Boy, olśniewające glamourem i czarem, jednoczą się w śmiałym sojuszu, migocząc blaskiem złota.
Gładkie złoto odbija zarówno światło, jak i cień. Podobnie zapachy Good Girl i Bad Boy od początku cechuje dualizm. Dzięki kontrastującej kompozycji składników, które są zarazem słodkie i zmysłowe, Good Girl symbolizuje każde oblicze kobiecości: od jasnego po mroczne, od delikatnego po silne. Renomowani kreatorzy zapachów: Louise Turner i Quentin Bisch to pomysłowi twórcy oryginalnego zapachu Good Girl, którego formuła była inspirowana fascynującą dwoistą naturą współczesnej kobiety. „Połączone ze sobą nuty składników, równie spektakularnych jak złoto, wyczarowują w kompozycji subtelną grę między dobrem a złem, światłem a cieniem” – mówi kreatorka. Wewnętrzną świetlistość Good Girl wyeksponowano jako olfaktoryczną ekspresję jasności, natomiast zapach Bad Boy został wyrażony jako zarazem wrażliwy i silny.
Bad Boy reprezentuje ze wszech miar nowoczesnego mężczyznę, którego zapach jest równie wielowymiarowy, jak błyskotliwy, oraz odwołuje się do kontrastujących aspektów współczesnej męskości. Ciepłe i ciemne nuty klasyczne zaprezentowano w niekonwen-cjonalny sposób – z promienną świeżością, aby zaskakiwać finałem, który odzwierciedla odwieczną naturę męskiego buntownika.
Metaliki emanują elegancją i wywołują spekta-kularne wrażenie. Pozostają kodem Domu Herrera już od pierwszego pokazu mody Caroliny Herrery w 1981 roku. Projektantka zaprezen-towała wówczas efektowne, mieniące się suknie, pięknie ukazujące ducha Nowego Jorku z jego migoczącym życiem nocnym, którego centralną postacią była sama pani Herrera. Stała bywalczyni na wieczorowych przyjęciach Andy`ego Warhola, często widywana w lokalu Studio 54, do dziś uważanym za najlepszy klub nocny, reprezentowała śmiały blask, który zawsze był częścią jej świata. Wes Gordon, obecny dyrektor kreatywny Carolina Herrera New York twierdzi, że: „Nie ma lepszego źródła inspiracji niż sama założycielka. Czy to dzięki złotym akcentom klejnotów, czy poprzez całkowity look, zawsze udaje się jej wykorzystać ten niezwykle szlachetny kruszec i sprawiać, że wydaje się radosny oraz nowoczesny”. Kolekcjonerskie edycje Good Girl i Bad Boy, umieszczone w pudełku ozdobionym surrealistycznym, fantazyjnym krajobrazem nieba, powstały z myślą o tym, by celebrować świąteczne uniwersum. Przełomowe w świecie perfum już od czasu swojej premiery, zapachy te – każdy z osobna – dzięki swoim zróżnicowanym składnikom przypominają nam, że śmiała pewność siebie odzwierciedla wewnętrzny świat kontrastów, a nasza wewnętrzna promienność może być wyrażona olfaktoryczną symboliką bogactwa złota.
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...