Carolina Herrera prezentuje swój majstersztyk: kolekcjonerską edycję Superstar, w której łączy dwa kultowe zapachy Good Girl i Bad Boy, po raz pierwszy w jednej edycji limitowanej. Oba zapachy mają srebrne flakony, każdy o indywidualnym wzorze. Legendarna szpilka Good Girl powraca z olśniewającym brokatowym wykoń-czeniem, a piorun, który tak wyraźnie definiuje świat Bad Boy, po raz pierwszy występuje w nowej stylizacji – jego flakon połyskuje chromem odbijającym światło. Carolina A. Herrera, dyrektor kreatywna Domu ds. zapachów, twierdzi, że nowe produkty to „zmysłowość z powłoką jasnej energii, celebrująca pewność siebie, która przychodzi wraz ze statusem gwiazdy”.
Kolor srebrny zawsze był źródłem inspiracji dla pierwowzoru supergwiazdy – Caroliny Herrery we własnej osobie. Projektantka mody przez całe życie odczuwała zamiłowanie do klasycznego, hollywoodzkiego szyku srebrnego ekranu, co znalazło swoje odbicie w metalicznych materiałach jej pierwszej kolekcji z 1981 roku. Można ją zobaczyć w tych właśnie odcieniach na wielu fascynujących zdję- ciach, jak bawi się nocą w nowojorskim klubie Studio 54. Dla obecnego dyrektora kreatywnego Wesa Gordona, te fotografie i tkaniny stanowią część jego narracyjnej wizji. Gordon uchwycił ducha Nowego Jorku i nocnego życia miasta, by przenieść je wprost do XXI wieku.
Zdjęcie kampanii reklamowej jednoczy dwie osobowości uosabiające zapachy, których drogi skrzyżowały się przelotnie po raz pierwszy w oryginalnym spocie reklamowym zapachu Bad Boy. Niezwykle tajemnicza Karlie Kloss powraca jako uosobienie Good Girl, ubrana w suknię tak seksowną i przyciągającą wzrok jak sam flakon.
Według Wesa Gordona: „Kobieta Herrera jest nieustraszona, pewna siebie i najpiękniejsza ze wszystkich, zawsze”. Rockowo szykowna Karlie Kloss emanuje swobodnie charyzmą gwiazdy w wyjątkowej sukni uszytej specjalnie na potrzeby kampanii. Aktor Ed Skrein ze swym magnetycznym spojrzeniem w naturalny i wyluzowany sposób spektakularnie dopełnia wizerunek, emanując hollywoodzkim glamourem.
Good Girl i Bad Boy Edycja Superstar dla kolekcjonerów Razem uosabiają dwoistość i sprzeczności, z których słyną oba zapachy. Kontrastujące ze sobą nuty składników, lśniące niczym srebro, wyczarowują w kompozycji delikatną grę między dobrem a złem, światłem a cieniem. Kreatorzy – Louise Turner i Quentin Bisch – tworząc te klasyczne zapachy, inspirowali się fascynującą dwoistością współczesnej kobiety oraz buntowniczym światłem i cieniem w naturze współczesnego mężczyzny.
Zapach damski umieszczono w eleganckim srebrnym kartoniku ze wzorem zebry, męski natomiast w klasycznym, męskim pudełku z nadrukiem Art Deco. Po raz pierwszy zapachy będą powiązane z gamą makijażu Carolina Herrera. W wybranych miejscach dostępna będzie specjalna pomadka jako dodatkowy ekscytujący akcent gwiazdkowego blasku.
Celebrując ducha zapachów Good Girl i Bad Boy, Carolina Herrera ugruntowuje swoją pozycję jako pionierka w świecie zapachów kolekcjonerską edycją stworzoną z myślą o tym, aby afirmować świąteczny nastrój i przypominać nam, że wszyscy jesteśmy supergwiazdami.
Good Girl i Bad Boy Edycja Superstar dla kolekcjonerów:Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...