CK EVERYONE to zapach nieograniczonych możliwości, inspirowany autentycznymi ludźmio młodzieńczym nastawieniu, którzy nie uznają żadnych granic ani norm czy definicji narzucanych określonej płci. ZAPACHCK EVERYONE jest doskonałą kombinacją czystej świeżości i słodkiej zmysłowościz elementem prowokacji. Cytrusowy zapach podnosi nas na duchu dzięki cierpkiej woni olejku z organicznej pomarańczy, połączonego z akordem niebieskiej herbaty i wibrującą nutą głębi z drewnem cedrowym. Kompozycja ma charakter neutralny, nie jest przypisana określonej płci. „CK EVRYONE pozwala być w 100% sobą. Współbrzmi z ideałami wyznawanymi przez nowe pokolenie” – twierdzi kreator zapachu Alberto Morillas, który zasłynął jako twórca oryginalnego zapachu CK ONE.
Zapach
CK EVERYONE wyraża troskę o środowisko, jest wegański i zawiera 79% składników naturalnego pochodzenia.
FLAKON + Opakowanie Zewnętrzne
Aby podkreślić czystość i prostotę produktu, zarówno flakon, jak i opakowanie CK EVERYONE wyprodukowano z materiałów pochodzących z recyklingu poużytkowego. Ultranowoczesne przejrzyste szkło zawiera 10% materiałów recyklingowanych i podlega dalszemu wykorzystaniu po usunięciu pompki. Składany karton zawiera 30% materiałów pozyskanych z recyklingu.
Łącząc dwie ikony, CK EVERYONE oddaje hołd legendarnemu paskowi CALVIN KLEIN UNDERWEAR za pomocą charakterystycznej elastycznej opaski na flakonie.
Zapach CK EVERYONE będzie dostępny od lutego 2020,w perfumeriach Sephora i Douglas.
Kampania reklamowa CK EVERYONE oddaje hołd indywidualności i afirmuje swobodę autoekspresji. Na jej czele stoi zbiorowość inspirujących ludzi: wszechstronni modele wykonujący liczne zawody, artyści i twórcy, którzy ilustrują w niej multum swoich wcieleń i na nowo definiują granice, głosząc: I am one, I am many. I love everyone of me. (Jestem indywidualnością, jestem wieloma różnymi osobami/Jestem jedną osobą o wielu różnych twarzach.Uwielbiam każdą wersję siebie/ każde swoje wcielenie)
Alberto Morillas, mistrz perfumiarstwa i kreator legendarnego zapachu CK ONE, skomponował zapach neutralny pod względem płci, emanujący czystą świeżością. Użył 79% składników naturalnego pochodzenia, ignorując tradycyjne wyznaczniki płci. Ten nonkonformizm znalazł odzwierciedlenie zarówno w zapachu, jak i w kampanii reklamowej.
I LOVE EVERYONE OF ME (Uwielbiam wszystkie wersje siebie)
Autentyczny – Przeznaczony dla wszystkich – Wyzwolony
CK EVERYONE
#CKEVERYONE
Kampania reklamowa
Reklama CK EVERYONE jest pełna energii i enigmatyczna. To efekt odważnej współpracyświata mody i zapachów. CK EVERYONE pojawia się obok nowych produktów CK ONE JEANS i UNDERWEAR, inspirowanych surową estetyką oryginalnego zapachu CK ONE. Zunifikowana kampania zgłębia wiele aspektów indywidualności człowieka. W śmiały sposób łączy i dumnie prezentuje światu zbiorową indywidualność oraz kontestuje status quo.Wzięły w niej udział utalentowane osoby wykonujące wiele rozmaitych profesji: muzyk Eliot Sumner, modelka Cara Taylor, deskorolkarz i fotograf Evan Mock, artystka MLMA, model Parker Van Noordoraz raper Priddy the Opp.
Obsada kampanii CK Everyone afirmuje mnogość wcieleń jednej osoby za pomocą polimorficznych zdjęć, które portretują indywidualnoś. Stanowi zbiorową odezwę do pokolenia slash i propaguje wolność kochania każdego.
Twórcy i modele
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...