Pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki. Prezentację zorganizowano w restauracji „Bez Tytułu”, a w koszulkach z hasłem kampanii pojawiły się m.in. Anna Lucińska, Natalia Jakuła, Ewa Pacuła, Joanna Derengowska i Dorota Michałowska. Nie zabrakło znawców stylu: Łukasza Kędziora – Lukebook, Magdaleny Antosiewicz, Marii Dejmek i Andżeliki Kurowskiej. Lidia Kopania, zaskoczyła wszystkich i na dowód przyłączenia się do akcji Bądź sobą po swojemu na ściance pozowała w dresie… i bez makijażu.
Istniejąca od ponad 80 lat marka Remington od początku funkcjonowania ma jeden cel – sprawiać, by dzięki przedmiotom użytkowym ludzie czuli się i wyglądali lepiej. Producent ma świadomość, że pewność siebie i poczucie własnej wartości bierze się z wewnętrznych przekonań na temat nas samych, dlatego „Bądź sobą po swojemu” to hasło, które ma nam pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą.
Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji. „To amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma w sobie tyle pasji, pozytywnego nastawienia i aspiracji. Pomimo sędziwego wieku, jest wciąż młoda i zaskakuje” – mówi Katarzyna Krauze, brand manager Remington. „Nowy Jork słynie z tego, że każdy tam może czuć się sobą, bez względu na to jak wygląda, jakiej jest orientacji, czy co w życiu robi. Chcemy, by i u nas w Polsce ludzie zaczęli wierzyć, że w każdej jednostce jest indywidualność i właśnie bycie sobą jest teraz na czasie. Nudzą nas i męczą narzucone kanony piękna i stylu życia. Zachęcamy w kampanii komunikacyjnej oraz akcji CSR, aby otworzyć się na własną wyjątkowość” – dodaje Krauze.
W dobie niemożliwych do osiągnięcia ideałów związanych z wyglądem, tak prężnie promowanych przez media producent zadecydował, że należy przypomnieć kobietom i mężczyznom, o tym, co tak naprawdę jest ważne i co ma wpływ na nich samych. Wszystkie te działania i inicjatywy wynikają z doświadczeń i potrzeb zarówno kobiet jak i mężczyzn, którym Remington uważnie się przygląda.
Kampania „Bądź sobą po swojemu” to początek nowej strategii komunikacji. Poza działaniami z zakresu szeroko pojętego marketingu producent chce przeprowadzić akcję CSR pod tym samym hasłem. Zaproszona do projektu Katarzyna Hajduga – trenerka osobowości i coach poprowadzi w kilku miastach w Polsce bezpłatne warsztaty z asertywności wobec obrazowi rzeczywistości w mediach społecznościowych oraz budowania poczucia własnej wartości. Spotkania, na które zapisy ruszą jesienią 2018 roku odbędą się w mniejszych miejscowościach np. Lublinie czy Rzeszowie. Aby wziąć w nich udział trzeba będzie zarejestrować się poprzez formularz zgłoszeniowy. Ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Finał akcji przewidziany jest na wiosnę 2019 roku.
W tym sezonie poza nową strategią Remington oferuje mnóstwo nowości m.in. serię produktów z linii Advanced Colour Protect chroniącej włosy po koloryzacji, serię golarek rotacyjnych i foliowych dla mężczyzn Ultimate oraz prawdziwą perełkę dla koneserów designu – golarkę Heritage w stylu Vintage.
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...