Dochód ze świątecznej, uroczej lampki sowy, sprzedawanej od listopada we wszystkich perfumeriach Sephora i na sephora.pl, wesprze nowy projekt Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką – FUN. TECH. FUTURE. Ogólnopolski projekt fundacji Olgi Kozierowskiej, skierowany jest do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin, wkraczającychna rynek pracy.
Sephora Polska kontynuuje współpracę z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. „Sowia lampka”, która jest jednym z produktów oferty świątecznej SEPHORA COLLECTION, już trafiła do wszystkich perfumerii Sephora oraz perfumerii internetowej na sephora.pl. Cały dochód z jej sprzedaży wesprze nowy program Fundacji.
Czym jest FUN. TECH. FUTURE.?
FUN. TECH. FUTURE. (https://sukcestoja.pl/ftf/) to program edukacyjno-zawodowym z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość́ i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość.
Główne elementy projektu to:
- Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Różne raporty i badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy, która mogłaby im pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Chcemy przeciwdziaławykluczeniu i daim realną szansę na zmianę. Problem dotyczy rocznie ok. 3 tys. dziewcząt – zarówno tych, które decydują się opuścić́ dom dziecka, jak i tych, które po ukończeniu 18 lat pozostają w placówce, by kontynuować naukę – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Sephora lubi pomagać!
Już po raz drugi w tym roku Sephora wspiera lokalną fundację poprzez sprzedaż dedykowanego produktu w swoich perfumeriach.
– Okres przedświąteczny i świąteczny sprzyja wspieraniu innych i pomaganiu. Mamy nadzieję, że nasza lampka będzie cieszyła się zainteresowaniem klientów, którzy dzięki niej poczują magię świąt i wraz z nami wesprą realizację projektu FUN. TECH. FUTURE. – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. – Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Pomagamy też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-upów kosmetycznych, dzięki projektowi Sephora Stands Accelerate. Współpraca z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką silnie wpisuje się w naszą globalna wizję działań CSR – dodaje.
„Sowia lampka” SEPHORA COLLECTION dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów. Cena produktu: 49 PLN.
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...