Lana Del Re'y twarzą jesiennej kampanii H&M

Twarzą jesiennej kampanii szwedzkiej sieciówki H&M została amerykańska piosenkarka Lana Del Rey. W sesji zdjęciowej autorstwa Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin'a wokalistka ukazuje swoje spokojniejsze wcielenie, przycienione włosy i delikatny makijaż dodały jej elegancji i szyku.



Kolekcja składa się głównie z dzianin i miękkich, włochatych swetrów w pastelowych barwach, które otulą nas w jesienne chłodne wieczory. Nie brakuje również legginsów w nadruki i ultrakobiecych sukienek, podkreślających kształty. Dyrektor kreatywny H&M Donald Schneider zdradził, że Lana Del Rey zainspirowała go do stworzenia kolekcji, która utrzymana jest w klimacie „L.A. noir”, czyli pięknymi muzami lat 50. i 60.

Całość dostępna będzie w sklepach sieci na całym świecie już od połowy września.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Pięć sposobów na skórę naczynkową

Skóra naczynkowa to problem wielu kobiet. Na ich powstanie wpływa wiele czynników – estrogeny, menopauza, fototyp skóry i inne, ale niezależnie od powodu ich ...

Jak poprawić kondycję skóry?

Jeśli usilnie staramy się zapobiec przebarwieniom, nawrotom zmian trądzikowych czy wreszcie pojawianiu się zmarszczek, polegając jedynie na podstawowej pielęgnacji ...

Pierwszy raz w gabinecie? Czas na mezoterapię!

Jeszcze kilkanaście lat temu medycyna estetyczna kojarzona była z możliwościami zarezerwowanymi dla ludzi bogatszych. Dziś jej osiągnięcia znajdują się w ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja