Lana Del Re'y twarzą jesiennej kampanii H&M

Twarzą jesiennej kampanii szwedzkiej sieciówki H&M została amerykańska piosenkarka Lana Del Rey. W sesji zdjęciowej autorstwa Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin'a wokalistka ukazuje swoje spokojniejsze wcielenie, przycienione włosy i delikatny makijaż dodały jej elegancji i szyku.



Kolekcja składa się głównie z dzianin i miękkich, włochatych swetrów w pastelowych barwach, które otulą nas w jesienne chłodne wieczory. Nie brakuje również legginsów w nadruki i ultrakobiecych sukienek, podkreślających kształty. Dyrektor kreatywny H&M Donald Schneider zdradził, że Lana Del Rey zainspirowała go do stworzenia kolekcji, która utrzymana jest w klimacie „L.A. noir”, czyli pięknymi muzami lat 50. i 60.

Całość dostępna będzie w sklepach sieci na całym świecie już od połowy września.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
5 najskuteczniejszych koreańskich masek w płachcie, ...

Jadąc na urlop, najchętniej spakowałabyś tylko kostium kąpielowy, a do pielęgnacji krem z filtrem. O ile minimalizm w modzie letniej jest ok, o tyle w pielęgnacji ...

Jak dostarczyć organizmowi odpowiednie zapotrzebowanie na ...

Idzie lato, a w raz z nim większość z nas w mniejszym bądź większym stopniu postanowiła zadbać o swoją kondycję fizyczną. Czy pamiętamy, o tym, żewicząc ...

Niezbędnik biwakowicza – Jak przygotować się na ...

Na przestrzeni lat biwakowanie stało się jedną z najpopularniejszych form spędzania czasu na łonie natury. Taka forma odpoczynku coraz częściej wybierana jest nie ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja