Konferencja prasowa Soraya „Kobiece life hacki na wymarzoną sylwetkę”

Skóra na diecie. Cukier twój wróg, przekonywali eksperci marki Soraya na konferencji prasowej poświęconej innowacyjnym kosmetykom z pożądanej przez kobiety i skutecznej linii Soraya Body Diet 24. Okazuje się, że spożywany w diecie cukier przyczynia się nie tylko do rozrostu tkanki tłuszczowej, ale również prowadzi do osłabienia kolagenowego fundamentu skóry. Dzieje się tak w wyniku procesu glikacji, w którym cukier osłabia włókna kolagenowe. W rezultacie skóra traci gęstość i sprężystość, co sprzyja powstawaniu cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach. Sama utrata wagi nie wystarczy wiec, aby uzyskać wymarzone ciało. Jeśli zapytać współczesną młodą kobietę, czy chciałyby w sobie coś zmienić, aż 96 procent odpowiada, że tak.

Najbardziej krytyczne wobec swojego ciała są kobiety młode, którym najczęściej doskwiera odkładający się tłuszcz na biodrach, udach i pośladkach. Okazuje się także, że aż jedna czwarta pytanych mężczyzn, chciałaby coś zmienić w swoich ukochanych. Już nie wystarczy zapewnienie, że piękno jest w nas, bo kiedy rozejrzymy się dokoła, zobaczymy jak kult pięknej, wysportowanej sylwetki i zdrowej skóry wpisał się w naszą rzeczywistość. Zwycięstwo wymaga jednak wyrzeczeń, wytrwałości i systematyczności. Jeśli zatem chcemy, by nasza skóra była zdrowa, gładka, jędrna i sprężysta musimy zadbać o nią kompleksowo, zmienić nawyki żywieniowe, ograniczyć spożycie cukru, wprowadzić ruch w nasze życie i stosować innowacyjne kosmetyki, które odkrywają naturalne piękno kobiety, ale przede wszystkim są skuteczne w działaniu.

I właśnie w odpowiedzi na potrzeby Polek Soraya postanowiła w tym roku wzbogacić linię kosmetyków Body Diet 24 o dwa produkty Antycelulit Antyglikacja:

  • Body Diet 24 - Nawilżające serum do ciała dla skóry normalnej
  • Body Diet 24 - Odżywczy balsam do ciała dla skóry suchej, łączące technologię kosmetycznej liposukcji z kompleksem antyglikacyjnym.

Pierwszy proces ogranicza komórkom tłuszczowym kalorie i pobudza je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, dzięki czemu redukujemy cellulit, druga hamuje proces glikacji i wzmacnia kolagenowy fundament skóry i zwiększa jej gęstość, napięcie i sprężystość.„Prezentujemy linię kosmetyków Soraya Body Diet 24, a w niej dwa nowe produkty Antycelulit Antyglikacja do skóry suchej i do skóry normalnej. Oba zawierają tą samą technologię: kompleks antyglikacyjny i technologię kosmetycznej liposukcji, dzięki czemu siła działania kosmetyków jest dużo skuteczniejsza. Technologia wykorzystująca kompleks antyglikacyjny została zastosowana po raz pierwszy w Polsce w kosmetykach do ciała, a jak wiemy to cukier jest największym wrogiem każdej kobiety. Aby osiągnąć jeszcze lepsze efekty w  walce z cellulitem, należy rano i wieczorem aplikację wesprzeć dwuminutowym masażem. Trwa to krócej niż nasza ulubiona piosenka, a efekt jest tego wart” – mówi Ewa Wdowińska, Marketing Manager marki Soraya.

Pierwsze zmiany na skórze są widoczne już po czterech tygodniach regularnego stosowania kosmetyków, jednak, aby osiągnąć spektakularną metamorfozę należy korzystać z dobrodziejstwa balsamu lub serum przez cały rok. „Stosowanie kosmetyków musi nam wejść w nawyk. Ważna jest systematyczność i cierpliwość. Polecam dbać o skórę przez cały rok, a wówczas, gdy przyjdzie wiosna i zrzucimy z siebie płaszcze i kozaki, z pewnością usłyszymy to pożądane „Wow”! Produkty Soraya Body Diet 24 Antycelulit Antyglikacja, to jest to, czego szukają kobiety. Nasze klientki są dla nas największą inspirują” – dodaje Ewa Wdowińska.

Spotkanie prasowe poprowadziła i swoimi doświadczeniami z utratą kilogramów podzieliła się dziennikarka sportowa, Karolina Szostak. Podstawowych kroków ognistej salsy uczył tancerz znany z show „Taniec z Gwiazdami” Tomasz Barański, a kobiece life hacki na piękną sylwetkę i jędrną skórę zdradziła dietetyk, Magdalena Sot-Szewczyk.

Na spotkaniu nie mogło zabraknąć również Dyrektor Marketingu Elżbiety Mudź oraz eksperta naukowego marki Soraya Anny Frydrych, oraz Brand Developement Managera marki Soraya, która stworzyła tak innowacyjne produkty – Zofii Kot-Rżanek.

Na pierwszym zdjęciu:

  1. Od lewej (w borowej sukience )  Małgorzata Fabisiak – Media Relations Manage
  2. Ewa Wdowińska – Marketing Manager Soraya
  3. Ewa Pacuła
  4. Elzbieta Mudż – Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care
  5. Tomasz Barański – tancerz
  6. Zofia Kot-Rżanek - Brand Developement Manager Soraya

Na drugim zdjęciu:1

  1. Od lewej -   Małgorzata Fabisiak – Media Relations Manager
  2. Ewa Wdowińska – Marketing Manager Soraya
  3. Anna Frydrych-  Scientific & Regulatory Manager
  4. Elzbieta Mudż – Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care
  5. Tomasz Barański – tancerz
  6. Zofia Kot-Rżanek - Brand Developement Manager Soraya
Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Pięć sposobów na skórę naczynkową

Skóra naczynkowa to problem wielu kobiet. Na ich powstanie wpływa wiele czynników – estrogeny, menopauza, fototyp skóry i inne, ale niezależnie od powodu ich ...

Jak poprawić kondycję skóry?

Jeśli usilnie staramy się zapobiec przebarwieniom, nawrotom zmian trądzikowych czy wreszcie pojawianiu się zmarszczek, polegając jedynie na podstawowej pielęgnacji ...

Pierwszy raz w gabinecie? Czas na mezoterapię!

Jeszcze kilkanaście lat temu medycyna estetyczna kojarzona była z możliwościami zarezerwowanymi dla ludzi bogatszych. Dziś jej osiągnięcia znajdują się w ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja