Konferencja prasowa Soraya „Kobiece life hacki na wymarzoną sylwetkę”

Skóra na diecie. Cukier twój wróg, przekonywali eksperci marki Soraya na konferencji prasowej poświęconej innowacyjnym kosmetykom z pożądanej przez kobiety i skutecznej linii Soraya Body Diet 24. Okazuje się, że spożywany w diecie cukier przyczynia się nie tylko do rozrostu tkanki tłuszczowej, ale również prowadzi do osłabienia kolagenowego fundamentu skóry. Dzieje się tak w wyniku procesu glikacji, w którym cukier osłabia włókna kolagenowe. W rezultacie skóra traci gęstość i sprężystość, co sprzyja powstawaniu cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach. Sama utrata wagi nie wystarczy wiec, aby uzyskać wymarzone ciało. Jeśli zapytać współczesną młodą kobietę, czy chciałyby w sobie coś zmienić, aż 96 procent odpowiada, że tak.

Najbardziej krytyczne wobec swojego ciała są kobiety młode, którym najczęściej doskwiera odkładający się tłuszcz na biodrach, udach i pośladkach. Okazuje się także, że aż jedna czwarta pytanych mężczyzn, chciałaby coś zmienić w swoich ukochanych. Już nie wystarczy zapewnienie, że piękno jest w nas, bo kiedy rozejrzymy się dokoła, zobaczymy jak kult pięknej, wysportowanej sylwetki i zdrowej skóry wpisał się w naszą rzeczywistość. Zwycięstwo wymaga jednak wyrzeczeń, wytrwałości i systematyczności. Jeśli zatem chcemy, by nasza skóra była zdrowa, gładka, jędrna i sprężysta musimy zadbać o nią kompleksowo, zmienić nawyki żywieniowe, ograniczyć spożycie cukru, wprowadzić ruch w nasze życie i stosować innowacyjne kosmetyki, które odkrywają naturalne piękno kobiety, ale przede wszystkim są skuteczne w działaniu.

I właśnie w odpowiedzi na potrzeby Polek Soraya postanowiła w tym roku wzbogacić linię kosmetyków Body Diet 24 o dwa produkty Antycelulit Antyglikacja:

  • Body Diet 24 - Nawilżające serum do ciała dla skóry normalnej
  • Body Diet 24 - Odżywczy balsam do ciała dla skóry suchej, łączące technologię kosmetycznej liposukcji z kompleksem antyglikacyjnym.

Pierwszy proces ogranicza komórkom tłuszczowym kalorie i pobudza je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, dzięki czemu redukujemy cellulit, druga hamuje proces glikacji i wzmacnia kolagenowy fundament skóry i zwiększa jej gęstość, napięcie i sprężystość.„Prezentujemy linię kosmetyków Soraya Body Diet 24, a w niej dwa nowe produkty Antycelulit Antyglikacja do skóry suchej i do skóry normalnej. Oba zawierają tą samą technologię: kompleks antyglikacyjny i technologię kosmetycznej liposukcji, dzięki czemu siła działania kosmetyków jest dużo skuteczniejsza. Technologia wykorzystująca kompleks antyglikacyjny została zastosowana po raz pierwszy w Polsce w kosmetykach do ciała, a jak wiemy to cukier jest największym wrogiem każdej kobiety. Aby osiągnąć jeszcze lepsze efekty w  walce z cellulitem, należy rano i wieczorem aplikację wesprzeć dwuminutowym masażem. Trwa to krócej niż nasza ulubiona piosenka, a efekt jest tego wart” – mówi Ewa Wdowińska, Marketing Manager marki Soraya.

Pierwsze zmiany na skórze są widoczne już po czterech tygodniach regularnego stosowania kosmetyków, jednak, aby osiągnąć spektakularną metamorfozę należy korzystać z dobrodziejstwa balsamu lub serum przez cały rok. „Stosowanie kosmetyków musi nam wejść w nawyk. Ważna jest systematyczność i cierpliwość. Polecam dbać o skórę przez cały rok, a wówczas, gdy przyjdzie wiosna i zrzucimy z siebie płaszcze i kozaki, z pewnością usłyszymy to pożądane „Wow”! Produkty Soraya Body Diet 24 Antycelulit Antyglikacja, to jest to, czego szukają kobiety. Nasze klientki są dla nas największą inspirują” – dodaje Ewa Wdowińska.

Spotkanie prasowe poprowadziła i swoimi doświadczeniami z utratą kilogramów podzieliła się dziennikarka sportowa, Karolina Szostak. Podstawowych kroków ognistej salsy uczył tancerz znany z show „Taniec z Gwiazdami” Tomasz Barański, a kobiece life hacki na piękną sylwetkę i jędrną skórę zdradziła dietetyk, Magdalena Sot-Szewczyk.

Na spotkaniu nie mogło zabraknąć również Dyrektor Marketingu Elżbiety Mudź oraz eksperta naukowego marki Soraya Anny Frydrych, oraz Brand Developement Managera marki Soraya, która stworzyła tak innowacyjne produkty – Zofii Kot-Rżanek.

Na pierwszym zdjęciu:

  1. Od lewej (w borowej sukience )  Małgorzata Fabisiak – Media Relations Manage
  2. Ewa Wdowińska – Marketing Manager Soraya
  3. Ewa Pacuła
  4. Elzbieta Mudż – Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care
  5. Tomasz Barański – tancerz
  6. Zofia Kot-Rżanek - Brand Developement Manager Soraya

Na drugim zdjęciu:1

  1. Od lewej -   Małgorzata Fabisiak – Media Relations Manager
  2. Ewa Wdowińska – Marketing Manager Soraya
  3. Anna Frydrych-  Scientific & Regulatory Manager
  4. Elzbieta Mudż – Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care
  5. Tomasz Barański – tancerz
  6. Zofia Kot-Rżanek - Brand Developement Manager Soraya
Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Dieta wegetariańska dla dzieci - zdrowa, czy nie?

Dieta wegetariańska budzi sporo kontrowersji jeśli chodzi o żywienie dorosłych, trudno się więc dziwić, że kiedy wspomina się o wykluczeniu mięsa z diety ...

3 uciążliwe problemy z włosami, które możesz ...

Kondycja włosów i ich wygląd zależy od wielu czynników. Wpływa na nie przede wszystkim pielęgnacja, odpowiednia dieta, ale również Twój tryb życia. Często ...

Jedziesz na majówkę? Nie zapomnij tego zabrać

Niebawem majówka i kilka dni zasłużonego wypoczynku. Sprawdź, co może ci się przydać w mieście, a co, jeśli wyjeżdżasz na łono natury. Jak to się mówi: ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja