Kobiety Kobietom w Sephora

Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rusza niezwykła akcja – kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda na pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu „Sukces To Ja” – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Organizatorem programu jest partner Sephora Polska – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Program „Sukces To Ja”
W program „Sukces TO JA” zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 UU poszukujących wiedzy i porad niezbędnych do rozwoju zawodowego. Sieć lokalnych Ambasadorek programu „Sukces TO JA” obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.

To dla nas ogromny zaszczyt i wielka radość, po raz kolejny wspólnie z Sephora działać na rzecz zmiany kawałka świata. Aktywizacja zawodowa kobiet, jest niezwykle ważna z punktu widzenia budowania poczucia bezpieczeństwa i wolności wyboru kobiety. Własna portmonetka pozwala żyć godnie nie będąc uzależnioną od innych, żyć zgodnie ze swoimi wartościami – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Więcej o projekcie www.sukcestoja.pl

Kobiety Kobietom w Sephora
Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet – to symboliczny dzień, który składnia do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspiruje, uczy i podpowiada jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Sephora pomaga też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up`ów kosmetycznych w projekcie Sephora Stands Accelerate.

Czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant limitowanych produktów dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.

Limitowaną kolekcję tworzą:

  • Sephora Favorites Red Lips Selection
  • Sephora Rouge Girl` Tribe (red limited edition)
  • Beauty Be Your Own Cheerleader
  • Winky Lux Glimmer Balm Ruby
  • Estee Lauder Red Limited Edition

Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl. Limitowany Box Sephora Favorites dostępny będzie również (od 14 marca) w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Kwasy w pielęgnacji zimowej - które wybrać i jak ...

Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...

Pogotowie kosmetyczne - regeneracja skóry zimą

Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...

Wyjątkowe zestawy prezentowe na każdą kieszeń - podaruj ...

Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...

  POPULARNE  
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja
Co zabrałbyś na bezludną wyspę – analiza z ...