Kobiety Kobietom w Sephora

Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rusza niezwykła akcja – kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda na pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu „Sukces To Ja” – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Organizatorem programu jest partner Sephora Polska – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Program „Sukces To Ja”
W program „Sukces TO JA” zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 UU poszukujących wiedzy i porad niezbędnych do rozwoju zawodowego. Sieć lokalnych Ambasadorek programu „Sukces TO JA” obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.

To dla nas ogromny zaszczyt i wielka radość, po raz kolejny wspólnie z Sephora działać na rzecz zmiany kawałka świata. Aktywizacja zawodowa kobiet, jest niezwykle ważna z punktu widzenia budowania poczucia bezpieczeństwa i wolności wyboru kobiety. Własna portmonetka pozwala żyć godnie nie będąc uzależnioną od innych, żyć zgodnie ze swoimi wartościami – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Więcej o projekcie www.sukcestoja.pl

Kobiety Kobietom w Sephora
Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet – to symboliczny dzień, który składnia do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspiruje, uczy i podpowiada jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Sephora pomaga też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up`ów kosmetycznych w projekcie Sephora Stands Accelerate.

Czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant limitowanych produktów dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.

Limitowaną kolekcję tworzą:

  • Sephora Favorites Red Lips Selection
  • Sephora Rouge Girl` Tribe (red limited edition)
  • Beauty Be Your Own Cheerleader
  • Winky Lux Glimmer Balm Ruby
  • Estee Lauder Red Limited Edition

Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl. Limitowany Box Sephora Favorites dostępny będzie również (od 14 marca) w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Pięć sposobów na skórę naczynkową

Skóra naczynkowa to problem wielu kobiet. Na ich powstanie wpływa wiele czynników – estrogeny, menopauza, fototyp skóry i inne, ale niezależnie od powodu ich ...

Jak poprawić kondycję skóry?

Jeśli usilnie staramy się zapobiec przebarwieniom, nawrotom zmian trądzikowych czy wreszcie pojawianiu się zmarszczek, polegając jedynie na podstawowej pielęgnacji ...

Pierwszy raz w gabinecie? Czas na mezoterapię!

Jeszcze kilkanaście lat temu medycyna estetyczna kojarzona była z możliwościami zarezerwowanymi dla ludzi bogatszych. Dziś jej osiągnięcia znajdują się w ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja