Wraz z Dniem Kobiet na sephora.pl rusza niezwykła akcja – kupując wybrane, limitowane produkty do makijażu ust, każda na pań może wesprzeć inne kobiety. Dochód ze sprzedaży produktów objętych akcją, przekazany zostanie na wsparcie programu „Sukces To Ja” – największego w Polsce programu aktywizacji zawodowej Polek. Organizatorem programu jest partner Sephora Polska – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Program „Sukces To Ja”
W program „Sukces TO JA” zaangażowało się ponad 80 ekspertów. Przeszkolono online ponad 257 000 kobiet. Miesięcznie platformę www.sukcestoja.pl odwiedza 12 000 UU poszukujących wiedzy i porad niezbędnych do rozwoju zawodowego. Sieć lokalnych Ambasadorek programu „Sukces TO JA” obecnie rozwija się w 30 miastach w całej Polsce, a w spotkaniach lokalnych grup rozwoju wzięło udział blisko 5600 kobiet.
To dla nas ogromny zaszczyt i wielka radość, po raz kolejny wspólnie z Sephora działać na rzecz zmiany kawałka świata. Aktywizacja zawodowa kobiet, jest niezwykle ważna z punktu widzenia budowania poczucia bezpieczeństwa i wolności wyboru kobiety. Własna portmonetka pozwala żyć godnie nie będąc uzależnioną od innych, żyć zgodnie ze swoimi wartościami – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
Więcej o projekcie www.sukcestoja.pl
Kobiety Kobietom w Sephora
Nasza akcja rozpoczyna się w Dniu Kobiet – to symboliczny dzień, który składnia do refleksji nad sytuacją kobiet i wyrównywaniem ich szans zawodowych na rynku pracy. Dzięki współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, wraz z naszymi klientami, pomagamy rozwijać projekty szkoleń i warsztatów dla kobiet, które pracują nad samorealizacją zawodową. Działania Fundacji odzwierciedlają naszą filozofię społecznego zaangażowania biznesu, dlatego z radością rozpoczynamy kolejny rozdział naszej współpracy– mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.
Misją Sephora od lat jest wspieranie kobiet w dążeniu do samorealizacji – zarówno zawodowej, jak i prywatnej. Sephora w Polsce oraz na świecie dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspiruje, uczy i podpowiada jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. Sephora pomaga też przekazując swoje biznesowe know how na przykład poprzez wsparcie kobiecych start-up`ów kosmetycznych w projekcie Sephora Stands Accelerate.
Czerwień od dekad dodaje kobietom pewności siebie, symbolizuje odwagę i waleczność, dlatego to właśnie ten wariant limitowanych produktów dedykowany jest współpracy z Fundacją Olgi Kozierowskiej.
Limitowaną kolekcję tworzą:
Wszystkie produkty, z których dochód zostanie przekazany na wsparcie programu „Sukces To Ja” znaleźć można na ww.sephora.pl. Limitowany Box Sephora Favorites dostępny będzie również (od 14 marca) w stacjonarnych perfumeriach Sephora w całej Polsce.
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...