Rihanna ponownie wzbudza zainteresowanie mediów. Ostatnio zebrała wszystkie nagłówki gazet dzięki sukience, którą nałożyła na rozdanie nagród CFDA, suknia ta była niemalże przezroczysta oraz za sprawą pozowania topless dla Lui Magazine. Teraz media skupiły się na kampanii jej perfum Rogue.
Według The Guardian, Advertising Standards Authority uważa, że reklama zapachu ma zbyt duży podtekst seksualny. ASA stwierdziło, że reklama musi być ocenzurowana ponieważ nie nadaje się do oglądania przez dzieci.
W reklamie piosenkarka leży na podłodze z nogami podniesionymi do góry, opartymi o flakon perfum. „Chociaż nie uważa się, że jest to jawny obraz seksualny, możemy uznać, że Rihanna podnosząc te nogi w powietrze chciała sprowokować” powiedzieli ludzie z ASA. „Z tego powodu jak również z tego, że Rihanna pojawiła się na reklamie naga, z wyjątkiem wysokich obcasów doszliśmy do wniosku, że reklama była seksualnie sugestywna i powinna zostać ocenzurowana, aby zmniejszyć możliwość oglądania jej przez dzieci”.
Czy Wy też uważacie, że reklama jest zbyt seksowna?
Kwasy to temat, który powraca z ogromnym echem jesienią i pozostaje z nami zazwyczaj przez całą zimę. Ta pora roku pozwala odrobinę zaszaleć ze składnikami ...
Zima to wyjątkowo trudny okres dla skóry, szczególnie tej wrażliwej, nadreaktywnej, czy suchej. Mróz, zmiany temperatury, wiatr i suche powietrze w pomieszczeniach ...
Mikołajki tuż tuż, został miesiąc do świąt więc to idealny moment, aby pomyśleć o prezentach na Gwiazdkę. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę i w ...