4 edycja kampanii DOTYKAM = WYGRYWAM

Według przeprowadzonych badań* blisko połowa polskich kobiet jest właścicielką ponad 6 biustonoszy, a dwie trzecie Polek przyznało się do posiadania takich, których nie nosiły od co najmniej roku! Ponad połowa naszych rodaczek deklaruje, że wykonuje samobadanie piersi, lecz zaledwie 20% z nich robi to regularnie, raz w miesiącu. Ponadto ponad połowa badanych od co najmniej roku nie konsultowała rozmiaru biustonosza z profesjonalną brafitterką. Najwyższy czas więc kompleksowo zadbać o zdrowie piersi i wyczyścić szuflady z zalegających w nich, źle dopasowanych biustonoszy!

3 października br. bieliźniana marka Panache, specjalizująca się w produkcji biustonoszy i strojów kąpielowych do miseczki K, ruszyła z czwartą edycją kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM! Tym samym daje Ci świetną okazję do pozbycia się starych biustonoszy i wsparcia działań związanych z walką z rakiem piersi.

Organizatorzy kampanii postawili na siłę re-(CYC)lingu!

3 października w Centrum Onkologii w Warszawie odbyła się oficjalna inauguracja kampanii.

Dla gości przygotowano wiele atrakcji, z których można było tego dnia korzystać: darmowe badanie mammograficzne i USG piersi, diagnozy brafittingowe z marką Panache połączone z możliwością oddania starego biustonosza do re-(CYC)lingu i otrzymania kuponu rabatowego o wartości 20 zł na zakup nowego oraz konsultacje poziomu nawilżenia skóry z firmą SYLVECO czy bezpłatne konsultacje z dietetyczką. Podczas inauguracji odbyła się także premiera krótkiego filmu, w którym znane osoby namawiają Polki do dbania o zdrowie piersi:

Akcję poprały gwiazdy i znane osobistości świata mediów. Wśród nich znalazły się: Aleksandra Mikołajczyk, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Karolina Szostak, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Ilona Felicjańska, Anna Popek, Elżbieta Jędrzejewska, Krystyna Kofta, Beata Sadowska, Daria Widawska, Katarzyna Cichopek-Hakiel, Magdalena Waligórska, Ewa Wojciechowska, Anna Iberszer, Agnieszka Wielgosz, Anna Gzyra, Ewa Mielnicka i Martyna Kaczmarek.

Nie udało Ci się skorzystać z akcji re-(CYC)lingu podczas eventu? Nic straconego!

Przez cały październik możesz wybrać się do jednego z salonów bieliźnianych biorących udział w kampanii i oferujących marki Panache, (adresy sklepów na www.dotykamwygrywam.pl), gdzie znajdziesz specjalny KOSZ NA BIUSTONOSZ. Wrzuć do niego swoje stare, znoszone, źle dopasowane biustonosze, które mogą zaszkodzić zdrowiu twoich piersi i wesprzyj Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny. Zebrane staniki zostaną przekazane do recyklingu firmie Leier, która wykorzysta je jako alternatywne źródło energii do tworzenia własnych wyrobów. Całkowity zysk z re-(CYC)lingu zostanie przekazany na cele statutowe Stowarzyszenia.

Każdy, kto weźmie udział w kampanii i zostawi w koszu swój zużyty biustonosz, otrzyma bon rabatowy o wartości 20 zł. na zakup nowego, dobrze dopasowanego biustonosza z oferty marek Panache. Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache klientki mogą skorzystać z wiedzy przeszkolonych przez specjalistów z Centrum Onkologii brafitterek na temat profilaktyki raka piersi oraz zaopatrzyć się w wykonane przez Panache na cele kampanii zawieszki pod prysznic zawierające instruktaż samobadania piersi. Zawieszki będą także dołączane do żeli pod prysznic Biolaven – polskiej marki kosmetyków naturalnych, których producent (firma SYLVECO) zadeklarował przekazanie złotówki ze sprzedaży każdego żelu na rzecz Stowarzyszenia.

- Kampania DOTYKAM=WYGRYWAM wspiera walkę z rakiem piersi, promując edukację w zakresie samobadania jak i noszenie właściwego rozmiaru biustonosza, dobranego pod względem rozmiaru i kroju do naszych indywidualnych kształtów – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca kampanii i przedstawiciel Panache.

- Działając w przemyśle bieliźnianym za nasz obowiązek uważamy popularyzowanie w świadomości kobiet konieczności dbania o zdrowie piersi, a dzięki idei re-(CYC)lingu każda z nas może pozbyć się zalegających w szufladach staników i wesprzeć działania Stowarzyszenia Polskie Amazonki Ruch Społeczny na rzecz walki z rakiem piersi – dodaje Izabela.

- DOTYKAM=WYGRYWAM to ważna edukacyjna kampania. Kampania, która mówi nie tylko o pięknie kobiecych piersi, ale przede wszystkim o ich zdrowiu. Piękne piersi to piersi zdrowe, systematycznie badane profilaktycznie, zawsze ubrane w odpowiedni stanik dobrany przez specjalnie szkolone brafitterki – mówi Elżbieta Kozik, Prezes Ruchu Społecznego Polskie Amazonki.

Partnerzy kampanii: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Leier, Biolaven, Clear Channel Poland – firma zajmująca się reklamą outdoorową.

Partnerzy medialni: radio Zet Chilli, magazyn Women’s Health oraz magazyn Dbam o zdrowie.

Komentarze
Jeśli jesteś człowiekiem to przesuń suwak w prawo
  PRODUKT TYGODNIA  
produkt tygodnia
  PORADY  
Pięć sposobów na skórę naczynkową

Skóra naczynkowa to problem wielu kobiet. Na ich powstanie wpływa wiele czynników – estrogeny, menopauza, fototyp skóry i inne, ale niezależnie od powodu ich ...

Jak poprawić kondycję skóry?

Jeśli usilnie staramy się zapobiec przebarwieniom, nawrotom zmian trądzikowych czy wreszcie pojawianiu się zmarszczek, polegając jedynie na podstawowej pielęgnacji ...

Pierwszy raz w gabinecie? Czas na mezoterapię!

Jeszcze kilkanaście lat temu medycyna estetyczna kojarzona była z możliwościami zarezerwowanymi dla ludzi bogatszych. Dziś jej osiągnięcia znajdują się w ...

  POPULARNE  
Nowy podkład Rimmel Match Perfection
"50 twarzy Greya" - film: kto zagra główne role?
10 najmodniejszych stylizacji męskiego zarostu na 2016 rok
Nowe oblicze Greya - Recenzja